Friday, July 1, 2011

ESKİ ÇERÇEVE

Annemle babamın düğün resimlerinin bulunduğu bu eski çerçeveye biraz yeni bir yüz kazandırayım dedim.

Önce hafif zımparaladım ve kahverengine boyadım.üzerini mumlayıp sonrada beyaza boyadım ve kenar kısımlarını zımparaladım.Sonrada çınar yapraklarının oldugu bir peçeteden desenleri kesip yapıştırdım.Parlak bir cıla ile de cilaladım.

Annemde bende beğendik.Anneme içindeki fonu da değiştirelim dedim ama o istemedi.Böyle orjinal kağıdı daha nostaljikmiş..E kullanacak olan o olduğu için bende böyle bıraktım.Eee 40 senelik kağıt.Daha mı sararmasın solmasın..

6 comments:

  1. ellerine sağlık şekerim, fotoğraf ve çerçeve çok uyumlu olmuş:))

    ReplyDelete
  2. Ne güzel, içindeki fotoğraf daha da güzel..

    ReplyDelete
  3. Çok teşekkürler Lolipu ve Sinem..

    ReplyDelete
  4. Merhabaaaaa, ben çayıma iki şeker alayım lütfen :)
    Dalmış gitmişim son yazından gerilere doğru, ne güzel şeyler yapmışsın, ne kadar şirin objeler boyamışsın, çoook beğendim, azıcıkta kıskandım :))
    Ellerine sağlık, zevkine sağlık :)

    ReplyDelete
  5. Teşekkürler Banuca.. Kıskanılacak kadar değil yaptıklarım.. Oldukca acemice,kendikendime okuyarak ve takıp ederek yaptıgım kucuk denemeler.. Ama azimliyim, birgün sahiden çok güzel objeler yapacağım..

    ReplyDelete
  6. Çok özür dileyerek...ne kadar uzun zamandır ben buralara uğramamışım...Zaten uzun zamandır, hiç kimseye uğrayamıyorum ya neyse...Şimdi de, 10 dakikadır dalıp gitmişim, eski yazılara doğru...Ne güzel şeyler yapmışsın ve yapıyorsun...Ellerine sağlık....Küçük oğluşuna rağmen bütün bu güzellikleri yapıyorsun ya, hepimizden çok hak ediyorsun güzel iltifatları...Kendine çok iyi bak....

    ReplyDelete