Friday, November 29, 2013

BOO

Bu yil halloween de arkadasim, ogullari, Addison ve ben dolasip seker topladik. Bu Addison icin ilk tecrubeydi. Bir sonraki sene icin daha hazirlikli olacagiz. Bu sene sadece Addison u giydirmistim oysa bende kostumlerimi giyip dolassam eminim cok egkenceli olacakti. Sadece sevimli bir cadi taci takmakla yetindim.



This year we had great halloween with my son and my friends. Kids had dressed up me and my friend just had cute witch hat hair band and lights earings. But certainly we will have dressed up next year.


O gun bircok fotograf da cektik, ve o fotograflari sergilemek icin bir resim cercevesi yapsam ne iyi olur dedim. Iste yaptigim hallowen cerceve....

And this is the what I paint after halloween for display our pictures.

No comments:

Post a Comment