Sunday, November 18, 2012

ISTE DONDUM BURDAYIM


Biliyorum coook ihmal ettim blogumu sizleri, ama bir sure can sikici olaylar yasadim bu gurbet ellerde ( cok sukur ki saglikla ilgili degil hic biri) sonra kendimi toparlamak icin Turkiye ziyareti, anne- baba- sefkat, deniz- gunes -evlat derken derincik de bende kendimizi baya bi toparladik. diyebilirim ki son 3 yildir gecirdigim en guzel tatildi.













Derin biraz daha buyudugu icin yaptigimiz herseyden o da bizimkadar keyif aldi.Hemen hemen hergun havuz keyfi yaptik, dondurmasiz gunumuz gecmedi.Gecen senelerde oldugu gibi ne hasta olduk nede cok sukur dusup kendimizi yaraladik. Deniz desen ayri bi eglenceliydi,kumdan kaleler havuz kazmalar dalgalarla bogusmalar.



Annane, dede teyze ve kuzenlerle de gunler pek eglenceli akti gecti.

Yazin sonunda kac yildir isteyip de bir turlu Derin efendi yuzunden gerceklestiremedigim Ece Aymer kursuna hizlandirilmis olarak katilma sansim bile oldu.
Annemin bu cocuk seni arar, yemez, uyumaz vs gibi onume koygudu tum yokuslari basari ile gecip Ankaraya gitmeyi basardik. Beni kursa goturen kuzenim Zulal de Ece hanimin saysesinde boyamanin buyusune kapilip kursu benimle beraber bitirdi.

Bir gun canim Simincim (lolipu) da cikip geldi ve nihayet yillardir yazisip bir turlu tanisma firsati yakalayamadigim bu tatli, guler yuzlu, ve guzel ve marifetli blog arkadasimla da tanisma sansim oldu. Daha sesinden anladim onun geldigini atolyede calisirken.. Harika resimler cekildik atolyede, harika objeler yaptik nefis gunler gecirdik. Ve bittiii gittii.. Objelerin cogunu orda tanidigim es dostlara dagittim getirmek mumkun olmadigi icin, bir iki tanesini de paketleyip kargoya verdim kendi adima gelsin diye. Insallah yakinda elimde olur..

Bu postumda bol bol Turkiye tatilimden resimler olduguna bakmayin , bir sonraki postumda Ece Aymer Craft house da yaptiklarimi paylasacagim sizinle..


Hepinizi kocaamaannn opuyorummm..

No comments:

Post a Comment