Sunday, March 18, 2012

KAGIT MENDIL KUTUSU

Bu ara delirmis gibi surekli biseyler boyayasim var. Ayni anda kac obje ile calistigimi bilemiyorum. Bi ona hopluyorum bi buna. Bi kat ona boya bi kat buna derken elmdeki ozene ozene boyadigim mavi mendil kutusu nihayet bitti.




Bu kutuda on yuzde calistigim resim sagdan ve soldan kutu boyutuna uygun hale gelsin isteyince ister istemez ustten hamur kabartmalar fazlasiyla tasti. Lolipunun da uyardigi gibi kisa zamanda el kol carpti diye kirilivericek biliyorum.
Neyse, maviye boyasigim kutuya dekopaj ve hamur kabartma uyguladim.Sonra yuzeylere biraz stencil ile romantik bi hava verdim. Aslinda baska baska desenler yapmak isterim ama elimde hepi topu 3-5 sablon var.. Neyse bu yakisti bence..
Icini de usenmeden beyaz boyayip firca arkasi ile mavi puantiye yaptim . Sonra disini biguzel beyaz eskitme yapip koselerini de iyice zimparaladim.
Ustune bikac kat da cila attim..

Ben begendim.Gayet de icime sindi ama iste su kulaklar kirilacak biliyorum.. :(




17 comments:

  1. Çok güzel olmuş canım eline sağlık. Güzelce verniklediysen, kirlenince silersin, birşey olmaz. Yukarı doğru taşması ayrı bir hava vermiş bence. Bir de kıvrılmadan kurutabilmişsin, bravo:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ay marifetli pericim biliyosun bi onceki kutuda biraktim kurudu ve yamulmustu. tecrube ettim onu yani. bu seferde uzerine agirlik koyayim ama izi cikmasin yapismasin dedim uzerine strech serdim ve agirlik koydum. E salak kafa hava ile temasi kesersen nasil kurucak. tabi sabah bi kalktim aaa hala kurumamis.. hahah. neyse.. bak bunlari yazmamistim iyi oldu. tabi streci cikarip tekrar git gel agirlliklari kontrol edip kuruttum. biraz mesakkatli oldu yaniii..

      Delete
  2. çok güzel olmuşşşş:))) içi dışı ayrı bi güzel:)) Hadi tam gaz devam:)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Valla lolipucum sen biliyosun aslinda yapmam gereken baska seyler var ama durumun stresinden midir nedir.. cildirmis gibiyim.. sanirim kendimi terapiye aldim.

      Delete
  3. Merhabalar , güzel bir blog çok beğendim.. İyi günleerrr..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hos geldin inci tanesi. cok sik post yazamasamdan sizlerle olmayi seviyorum..

      Delete
  4. Yine çok güzel bir çalışma çıkarmışsın ellerine sağlık:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. cok tesekkur ederimm.. elimden geldigince bisiler yapiyorum iste..

      Delete
  5. Çok çok çok güzel olmuş.Ellerinize sağlık.Sonuçları hep böyle güzel olacaksa bence de her seyi boyayın siz.Elinizden harika işler çıkıyor neticede :) Sevgiler,

    ReplyDelete
  6. Merhaba çok güzel bir çalışma olmuş renkler ve resimler tam bir uyum içinde elinize sağlık sevgiler.

    ReplyDelete
  7. Çok güzel olmuş renk ve resimlerde harika ellerinize sağlık.Sevgiler..

    ReplyDelete
  8. Kuşlar söyledi Ankaraya gelmişsin:) Hoşgelmişsin,ne kadar güzel şeyler boyarsın sen şimdi. Bu kutu da yakıyor vallahi ortalığı. Bayıldım! Ben daha mendil kutusu yapmadım,hemen yapmalıyım! Kıskanç mıyım acaba?

    ReplyDelete
  9. Çok güzel olmuş elinize sağlık sanada beklerim ;-)

    ReplyDelete
  10. Ellerinize SAĞLIK.çOK GÜZEL OLMUŞ

    ReplyDelete